Aj

Jag har brant mig. Imorse gick vi upp, at frukost och sedan gick vi ner till stranden vid tiotiden. Det skiljer typ tio meter mellan stranden och poolen, och da gar jag tusen ganger hellre till stranden, bortsett fran att jag hatar sanden.

Dem andra hade lektioner sa dem gick efter ett tag, men jag lag kvar i flera timmar och bara pressade. Och badade forstas. Och nar jag kom upp till rummet igen sa duschade jag och sprang ivag till lektionen, och efter att ha suttit ner i tva timmar sa branns det sjukt mycket pa baksidan av laren. Aj vad jag har brant mig. Men det loser sig! Haha.

Imorgon ska vi bara ha lektion i typ tio minuter, sen ska vi tydligen spela volleyboll eller fotboll istallet, for det har var larare lovat. Haha. Bra! Och efter det aker jag och Natasha till Everglades och spanar pa alligatorer. Usch. Men man maste ju!

Vi har kollat hur det ar med att hyra bil ocksa. Claudia har kort har i USA tidigare sa hon har lovat att kora, det kostar typ 100 dollar for en dag. Och om vi ar fyra-fem stycken sa jamnar det ut sig mot vad bussen kostar. Till kopcentrumet alltsa! Och da har vi massor av plats att lagga alla pasar. Och det ar ju helt perfekt! Och roligt med en roadtrip liksom!

Ikvall ska vi nog shoppa som vanligt. Sedan far vi se vad som hander! Haha. Den har stan ar sa himla bra. Allt ar oppet typ dygnet runt, iallafall klubbarna. 24 timmar liksom. Hur bra som helst!

Och imorgon efter Everglades-trippen maste vi borja packa infor Orlando-resan. Bussen gar klockan sex pa morgonen. Usch.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fina bilder! Men GUD vad jobbigt du har...
Bränner dig i solen, stressar till Everglades och Orlando...Ha ha ha
Och så är det svårt att fota på nätterna!? Då skall man väl sova?
Ha ha ha
Ni får väl hyra en van när ni skall ut och shoppa om jag känner dig rätt...
Ta de lugnt på volleybollen med ditt knä bara...
Se till att kameran är laddad till Everglades och Orlando, fota allt!
Ha det bra!

2007-02-09 @ 09:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback