Det var sa grymt.

Det var helt sjukt roligt igar. Helt galet. Efter for manga timmar pa stranden fixade vi iordning oss och vid niotiden ringde tina, "LOBBYN OM FEM!". Motte upp de norska tjejerna, dem svenska killarna och sa Susanna (den enda svenska tjejen forutom mig) och lite annat folk fran danmark och holland. Vi gick till The Liqour Store och kopte upp oss pa lite dricka. Vandrade vidare till stranden dar verkligen hela skolan var. En av dem svenska killarna (hade inte traffat dem andra svenskarna tidigare men dem var hur roliga som helst) hade med sig musik sa vi lyssnade pa Pakito och annat roligt hela kvallen. Ah det var sa mysigt.

Helt plotsligt hade det gatt flera timmar och klockan var ett, sa alla drog sig tillbaka till skolan for att ta taxis ner till The Mansion. Vi kom fram dit vid tva eller nagot. Fixade in oss pa VIPn och det var hur grymt som helst. Stallet var jattestort och i mitten var det en stor catwalk dar det hangde massor av hjartformade ballonger och det rasade ner konfetti och glitter hela tiden. Vi stod forstas och dansade pa catwalken hela natten. Sedan tog vi en taxi hem tillsammans med nagra av dem andra.

Val hemma pa skolan igen hangde vi kvar over en timme i lobbyn med dem hollandska killarna, vi at pizza. Haha. Sa vi satt dar i hundra ar och pratade allihop och sedan somnade vi gott ganska sent. Haha. Och gick upp tidigt for att pressa lite pa stranden samt ata lunch med Susanna.

Ikvall blir det shopping (sista innan jag aker) och imorgon blir det utgaaang! Maaste ju halla mig vaken sa att jag kan sova pa planet istallet. Jag hoppas att Susanna hinner komma tillbaka, hon ska aka ivag en svang till imorgon eller lordag. Hon ar hur rolig som helst. Alla ar sa gulliga har. Tog en del bilder ocksa, inge vidare men hinner kanske fa upp nagra av dem!

JAG VILL INTE AKA HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va rooooligt! vill se bilder sen.. hörs snart, puss

2007-02-15 @ 22:23:22
Postat av: moooooster

exakt vad var det för ämnen du har läst over there??jag tror att jag har missförstått allting...??
antar att det blir NETTO tröja för min del visst..
kramizar och godnatt nu är du snart hemma igen hi hi hi hi....

2007-02-15 @ 23:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback