Får passa på

nu när internet funkar. Haha.

Det är tydligen jätteströmt i vattnet här när det blåser så mycket. Busschauffören sa att "Om ni dras med ut av strömmarna, så simma inte in mot land, simma åt sidan så ni kommer ur strömmen. Och det kommer hända er allihop." Eller något. Jahaaaaaa nu vågar inte jag bada längre än ut än till knäna. Iallafall inte om det blåser! Haha.

Igår på rundturen kring Miami åkte vi förbi alla ställen där dem spelat in typ Bad Boys och Scarface och allt ni vet. Såg hotellet som var med i Scarface. Och alla områden ni vet.

Kommentarer
Postat av: mattias

Scarfaaaace!!

Postat av: Farmor och Farfar

Hej Emelie
Tänk att du har tagit dig över till det stora landet i Väster.
Vad mycket du får vara med om vi är riktigt avundsjuka på dig.
Du kommer säkert att klara engelskan med glans.
Ha det så bra så hörs vi
Kram
från oss

2007-02-06 @ 20:27:59
Postat av: Jennie

hoppas solen visas på dina bilder snart..!:)

2007-02-06 @ 21:43:32
Postat av: mooooooster

hallååååj igen när ska du hälsa på jennifer dåra???
jag e inte avis!!inte ett dugg...
kul å se att det finns folk over there som bor som vi i salem..
kramizar moster
antar att vi störs imorgon igen..lite fiiina bilder på några söta boys kanske går att ordna till moster...

2007-02-06 @ 22:56:38
Postat av: Emelie

Moster
Jag har redan halsat pa jennifer, men hon var tyvarr inte hemma. Hmm. :P

Jennie
Jag har solbilder! HAHA! Tog dem idag!

2007-02-06 @ 23:04:43
Postat av: Niklas

SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND!

2007-02-07 @ 13:30:36
Postat av: Emelie

Niklas

Alla har såna posters på dörrarna här! haha

2007-02-07 @ 17:05:50
Postat av: Niklas

Är det sant?

Bara för att jag har en på väggen hemma i Salem så ska dem börja där borta också.

2007-02-07 @ 21:49:39
Postat av: Emelie

Jaa, men det ar ju lite coolare har? :P

2007-02-08 @ 03:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback