Framme!

Nu är jag äntligeen framme. Helt sjukt vad lång tid det tog. Först nio timmar till New York, men det gick ändå rätt snabbt. Men sedan när jag skulle lämna in väskan i en drop off där borta så fattade jag ingenting. Dem pratar så sjukt snabbt och jag fattade ingenting. Killen sa typ ”Hey, I know you. Miami, right?” Jaaha, liksom. Vi kom fram till att det var SuperBowl final här i Miami idag också, vilket betyder att allt är helt kaos. Typiskt att jag ska komma då liksom. I pauserna så går hela staden på toa så att hela systemet brukar tydligen lägga av. Men det verkar fungera iallafall, matchen är ju inte slut än antar jag.

 

Framme på Miamis flygplats var jag så sjukt arg. Min väska kom aldrig och precis när bandet började rulla ropade dem på mig i högtalarna, människan som skulle möta mig med taxin var där så jag fick rusa dit och inte hämta väskan förrän hundra år senare. Och då satt typ sex andra elever redan och väntade i en bil, och jag fick vänta på dem i nästan en timme, superkul.

 

Nu är jag på rummet. Bor med en tjej från Tyskland, en från Korea och en från Frankrike. Har bara träffat den tyska tjejen än så länge, hon verkar snäll.

 

Kan tillägga att det spöregnade när jag kom hit också. Kul start, men det verkar som att det ska bli bättre iallafall. Det är dock sjukt varmt ändå. 25 grader på kvällen liksom. Hur kvavt som helst. Vad ska man ha på sig första dagen om det regnar liksom? Jag har ju bara kjolar med mig.



Nu är jag vaken. Klockan är halv åtta. Har inte fattat riktigt det här med adapten och det, för datorn verkar inte vilja ladda. Så tills jag har fattat det så kommer jag nog inte hinna skriva så mycket innan batteriet tar slut!


Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppas allt gick bra ändå=)
men regn är inte det du ville åka till va;)

ha de så himla skönt o sola lite åt mig o spana in dom snygga killarna på beachen;)

2007-02-05 @ 20:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback