Min sista dag!

Usch och fyy. Det ar sa himla sorgligt. Igar var vi som sagt pa Aventura Mall. Jag hittade dock inte sa mycket roligt. Blev lite snygga mysklader samt en jattesnygg vaska. Vi var hemma ratt sen och somnade inte forran tolv eller sa. Ar knappast utvilad idag.

Ska iallafall, nu efter lektionen (jaaa vi har faktiskt lektioner, idag var det fran atta till elva). Klockan elva ska jag iallafall mota upp dem andra och vi ska aka och kopa jeans. Sedan har dem lektion och jag ska packa och sova lite infor kvallen. Jag maste verkligen sova, annars orkar jag inte. Haha. Sa jag ska packa (uuuuuusch) och sedan ska vi ata middag, aka till Bayside for lite sista minuten shopping och sedan ska vi ut! Fullt upp! Men det hade varit trakigt om det inte var det. Haha.

Jag ska fota for fullt ikvall! Och sa lagger jag upp ALLA bilder sa fort jag kommer hem, internet ar sa segt har sa jag orkar inte. Sa ni far vanta lite, men dem kommer!

Kommentarer
Postat av: Pappa & Mamma

Ha det så bra nu sista dagen och kvällen!
Se bara till att komma upp i tid så du hinner med flyget till New York...
Åsså ses vi ju på söndag morgon!!!

2007-02-16 @ 20:20:10
Postat av: mattias

Hoppas du haft en trevlig vistelse i Miami! :)

USA kommer sakna dig! Vem vet, någon gång kanske du åker tillbaka?

Postat av: moooooster

paaaaarrrrttttyyyy!!!
glöm inte att åka till flygplatsen!
kramiz

2007-02-17 @ 10:18:17
Postat av: Angelique

Äntligen kommer du hem haha :D Så kommer du hem till gråa trista vardagen ;) Haha!

2007-02-17 @ 17:33:37
URL: http://aangelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback