Tisdag

Nu skiner solen! Och då har jag lektion om tio minuter, hur kul är det egentligen. Vi har dock hunnit strosa runt lite på gatorna och kolla området ett tag.  

 

Skrev upp oss på Orlando resan också. Det blir Universal Studios och så Disney Land Magic Kingdom. Vi åker klockan sex på lördag morgon, men det tar ju några timmar också. Och så bor vi på hotell där och kommer hem på söndag kväll.

 

På fredag skrev vi upp oss på en tur till Everglades också. Det måste man ju hinna med!

 

Åh, imorgon vill vi har riktigt beach-väder! Idag är det dock mycket varmare än igår. Hur skönt som helst!

 

Dem andra ska åka ner till stan och kolla lite nu, medan jag ska till lektionen.

 

Lite fler bilder också!

   

Nu har jag haft lektion också. Det var faktiskt helt okej, läraren var hur rolig som helst, helt galen. Det var såna där amerikanska skolbänkar ni vet, där man fäller ner en grej vid sidan. Haha.Vi fick spela något slags charader spel med någon elektronisk manick där man skulle förklara olika ord som poppade upp medan dem andra gissade vad det var för ord. Och när det gick för långsamt sprätte korten iväg så det var helt stressigt. Haha. Men klassen verkar okej, två 19-åriga, norska tjejer går i den bland annat. Sedan fick vi sitta vid datorerna och hålla på med massa uppgifter i hundra år, det var tråkigt.

 

Vi åt middag och sedan gick jag, Claudia och Natasha iväg till Lincoln Road och shoppade. Det är bara exklusiva affärer men vi fick med oss lite underkläder från Victorias Secret iallafall! Haha. Så nu har vi jättejättejätteont i fötterna och ligger bara och slöar. Har en ganska jobbig läxa att fixa till imorgon, så.. ja.. Jag måste väl ordna det. Har första lektionen redan klockan åtta imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback