Glad alla hjärtans daaag!

Det är så sjukt stort här i USA, Valentinesday alltså. Så ikväll ska vi ut allihop! Några tjejer från Norge, några från Sverige (såå skönt att höra lite svenska) och så lite annat folk. Det kommer bli så grymt! Vi ska till The Mansion. Är tydligen jättekänt. För nu har jag falskleg. Haha. YES! Det kommer bli grymt.

Igår shoppade vi helt sjukt mycket. Jag, Natasha, Claudia och Tina satte oss på bussen till Sawgrass Mall, vi delade dock upp oss efter ett tag eftersom jag och Tina ville stanna längre än dem andra. Vi var där från nio till sex på kvällen. Haha. Helt stört. Men den andra bussen gick hem så tidigt och då hade vi inte hunnit någonting annars! Haha. Tur att hon är lika galen i att shoppa som jag är. Och hon är norsk också, så jag kunde prata svenska liksom. Asbra!

Jag köpte världens snyggaste väska från GUESS, ett par vita Nikesneakers, ett par vita Eckösneakers, ett rosa linne, underkläder, ett gult linne, ett par southbeach-byxor och en keps. Öh, vad glömde jag? Jo, saker till pappa och jeppe också. Är så nöjd med det jag köpte! Först trodde jag att jag gått långt över min shoppingbudget, men sedan kollade jag kontot och jag kan shoppa massor mer! Så imorgon ska vi till AdventuraMall. Måste hitta någon fin väska mer och sådär. Jaapp!

På vägen hem i bussen var det dock sjukt pinsamt. Haha. Innan vi satte oss på bussen drack jag och Tina typ en lite Diet Coke var. Och vi blev förstås superkissnödiga. Speciellt Tina. Jag kunde hålla mig men hon höll på att svimma så att hon gick fram till busschauffören och bad honom stanna. Efter tio minuter hade han fortfarande inte stannat, så jag fick gå fram och säga att "We really really need a toilet, can you pleeeease stop?". Gud vad han skrattade. Och alla andra på bussen var så himla arga och skrek att dem inte tänkte stanna för något sådant. Men vi stannade och alla var hur arga som helst. Haha.

När jag kom tillbaka till skolan skulle Natasha och Claudia ner på stan, så jag bytte om snabbt och följde med för att kolla i mer affärer. Usch vad jag hade ont i benen när jag kom hem!


Idag är det strandenväder! Och vår lärare dök inte upp på en timme, han var fast i trafiken så vi gick till stranden istället. Jag verkligen råpressade i fem timmar, sedan fattade jag att det nog inte var så bra. Så jag packade ihop och gick upp till skolan. JÄTTERÖD! Men jag kommer inte vara så brun när jag kommer hem, har liksom inte varit så himla bra väder, även om det varit varmt liksom. Så förvänta er inte att jag ska vara brun! Haha.

Tre nätter kvar alltså. Ikväll utgång, imorgon shopping, på fredag utgång (så att jag kan sova på planet istället, supersmart). Gud vad jag inte vill hem. Världens bästa Miami. Och världens gulligaste personer!

Kommentarer
Postat av: moooooster

som sagts tidigare,hur ska du orka fixa bästa betyget i shopping???men jag tror nog att du grejar det!!kääämpa på!!!jag menar hur tråkigt är inte sverige efter detta??lunagallerian??skärholmen,sturegallerian....????vaaaaaaad??du kan säkert få hjälp hos shopoholics någon typ av AA-möte bör du ju få när du kommer hem.!tur att du är ledig ett par dagar innan du ska börja jobba så att dom värsta skakningarna hinner lägga sig..kramiz

2007-02-15 @ 18:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback