Hejdå

Usch! Jag är så himla trött. Sitter på flygplatsen nu. Planet är 50 minuter försenat så det är lagom roligt att behöva vänta ännu längre. Men nu är jag på väg hem iallafall! Åh, det har varit så roligt allting.


 

Igår var det grymt. Haha. Vi började med att åka till Bayside efter middagen för att Natasha skulle köpa en väska. Hon hittade ingen men jag hittade en plånbok som matchar mina nya väskor. Så det fick bli mitt sista inköp här i Miami. På vägen hem köpte vi en massa Smirnoff Ice och sådant, vilket man inte får ta in på skolan. Så vi var smarta nog att köpa ett rep, Claudia gick in och firade ner repet genom fönstret och vi knöt fast en väska med alltihop i, och så firade hon upp det och JAPP det funkade hur bra som helst. Haha. Man kan alltså inte ta in sådant genom vanliga ingången för vakterna kollar alltid väskorna och det. Men vår lösning var så sjukt bra, jag har bilder på det hela. Hahaha.

 


Så vi fixade oss och sådär på vårat rum, och sedan ringde killarna och vi gick dit för att förfesta lite. Vid elvatiden gick vi ner till lobbyn och väntade in Hummer-limon som skulle hämta oss. Vi fick vänta ganska länge och det var riktigt kallt ute, men det gjorde inget för sen kom den och vi packade ihop oss hur många som helst och åkte till Opium Garden, en utomhusklubb. Det var alltså inte inomhus som på vanliga ställen, så det var rätt kallt men det var verkligen helt okej! Drack dock världens äckligaste drink. Sjukt vidrig och sedan dansade vi och så. Haha. Massa bilder har jag tagit, lovar att lägga upp dem så snabbt jag kan! Åh vad jag redan saknar alla där borta. Jag ville grina hela kvällen igår, men vi hade så roligt så jag kunde inte. Haha. Claudia och Natasha hittade några italienska killar som tyckte att vi skulle med till deras båt (Miami Boat Show håller på just nu, så hela stan är invaderad av lyxkryssare), men vi hade en bättre idé – pyjamasparty på vårat rum! Hahah. Det var väl inte direkt ett pyjamasparty eftersom ingen hade någon pyjamas, men det var mysigt ändå. Min dator fick stå för musiken och den sista att lämna rummet gick hem vid halv sju på morgonen, dem andra sov kvar. Haha. Men jag kan erkänna att jag somnade strax efter fem iallafall! Och gick upp åtta. Glömde till och med att ställa klockan, men jag vaknade exakt klockan åtta ändå.


 

Fick verkligen pressa igen väskan imorse, och det utan att väcka alla andra i rummet imorse, men alla vaknade ändå. Bytte mailadresser och telefonnummer och kramades en massa. Jag vill fortfarande inte åka hem. Hoppas att flyget inte kommer alls! Det vore så himla bra tycker jag. Väskan fick jag förresten betala övervikt på. Typiskt. Men nu har jag med mig allt hem iallafall!


 

Åh vad jag kommer sakna alla. Två veckor var verkligen för kort, man hade behövt åtminstone tre och dem flesta stannade åtminstone en månad och vissa fram till i sommar. Till sommarn kanske hade varit lite långt för mig, men en månad skulle jag lätt velat stanna.

  

                                                                                   

Flyget kom och jag är hemma i kalla Sverige igen. Usch.



181549-53
Vi är så smarta.

181549-52

181549-51
Min koreanska roommate GaHee

181549-50
Claudia och Natasha

181549-49
Vi är alla svenskar utom Natasha och han bredvid mig.

181549-48

181549-47

181549-46

181549-45

181549-44

181549-43

181549-41

181549-40


Gaah. Kommer saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback