Valentines day

Åh bajs, jag hade skrivit hur långt som helst och nu är det inte kvar för att internet la av! Jag blir så arg.

 

Jaja, idag är det ValentinesDay och det är så sjuuukt stort här i USA. Vi fick allahjärtansgodis med olika texter på innan lektionen idag. Supergulligt. Men sedan blev det ingen lektion, för vår lärare var fast i trafiken så vi gick allihop till stranden istället. För det har varit dåligt väder i flera dagar (så förvänta er inte att jag ska vara brun när jag kommer hem, för det är jag inte). Vi låg iallafall på stranden och pressade i fem timmar innan jag kom på att det kanske inte var så smart. Nu är jag superröd. Hur snyggt är det liksom? Jaja. Det löser sig, jag blir brun sen hoppas jag.

 

Igår åkte vi som sagt till Sawgrass Mills och shoppade! Åh vad jag mådde bra. Haha. Jag, Natasha, Claudia och Tina satte oss på bussen vid nio och vi var framme efter en timme. Vi delade upp oss eftersom jag och Tina ville stanna längre än dem andra (man hinner inte med hela det stället på sex timmar, man behöver åtta). Så jag gick runt med Tina, en tjej från Norge som är lika galen i att shoppa som jag. Stackars våra bankkort säger jag bara. Jag köpte världens snyggaste väska från GUESS, vita sneakers från Nike, sneakers från Eckö, ett gult linne, underkläder, ett rosa linne, en keps, southsbeachbyxor och jaaa. Mer? Hmm. Jo, saker till pappa och Jeppe. Och vet ni!? Man kunde ha shoppingvagnar som bar kassarna åt en, så det var hur bra som helst, men innan vi kom på det var våra händer halvt trasiga. Men men. Det var det värt. Jag hittade så mycket fint! Tänkte att nu är min shoppingbudget slut. Men det är den inte! Jag har flera hundra dollar kvar att shoppa för. Mmm! Imorgon blir det Adventura Mall.

 

Direkt när jag kom hem efter all den shoppingen så mötte jag Natasha och Claudia som skulle vidare till Lincoln Road och shoppa. Så jag bytte snabbt om och följde med! Efter hela den dagen somnade jag gott klockan elva. Haha. Gud vad jag hade ont i benen!

 

Och ikväll blir det utgång! Nu har jag falskleg! Haha! Massa folk från Sverige och Norge ska ut ikväll tillsammans med typ halva klassen och några till. Det kommer bli så grymt tror jag! Åh vad roligt. Vi ska till ett ställe som heter The Mansion, det är tydligen jättekänt.

 

Har bara tre kvällar kvar här nu. Ikväll utgång, imorgon shopping, på fredag utgång (så att jag kan sova på planet istället, supersmart).

 

Och hoppas verkligen att solen håller i sig så att jag inte är helt vit när jag kommer hem.

  

GRATTIS LINDA SOM KLARADE TEORIN IDAG! Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: moooooster

Nuuuuu vet jag,!!du kommer få betyg i shopping!!
du kommer säkert vara den som får högsta betyg av er alla i norden!!vad du är duktig!!
pappa och jeppe..jaha!!vad har du köpt till moster dåra????????glöm inte att ta bort annanasen ur håret innan du somnar ikväll..bra där med falsklegg..moster är så stolt över dig.THE MANSION,,det är ju hemma hos hugh heffner playboykungen !!det kan ju bli intereeeeestiiing..
hade så kul där och hälsa dom på CSI..
kramiz

2007-02-15 @ 16:11:41
Postat av: moooooster

jamenvisstja !!! GRATTIS linda till halva körkortet!

2007-02-15 @ 16:13:34
Postat av: sofia

jadu, det låter härligt med en MASSA shoppaing, haha, ha det bra så ses vi nån gång:P

2007-02-15 @ 18:19:39
Postat av: Linda

ja visst fan är jag allt lite bra ibland ;) haha

o DU SKA VISST KOMMA HEM? vad är det jag hör? hurru du du, tänk på vad du säger :P HAHAHA

jag saknar ju deeej!

2007-02-15 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback